Tisdag


                                 - Ser det svårt ut? Det är det inte, om man kan det vill säga ;)

Morgonen började med att jag velade fram och tillbaka om jag skulle åka in på dagens enda lektion, sjukvård, eller inte. Det hela slutade med att jag åkte in, gick hem till Jim en stund, blev upphämtad av Malin och åkte till skolan. Lektionen var totalt onödig då vi gick igenom och pratade om insulin, hur man ger det osv. Vilket jag redan kan! Totalt onödigt, inte blev det bättre av att jag har gått och varit irriterad idag. Varför tänker jag inte ta upp här... Nu ska jag fortsätta skriva uppsats och önska er alla en kommande bra kväll!

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0