Torsdag


                                                                              - I sommar så ♥

Idag började jag kl.12 med att ha prov i diabetes, det kändes riktigt bra så hoppas naturligtvis på ett MVG :D Avslutade dagen i idrottshallen tillsammans med klassen där vi spelade handboll. Eftersom jag tidigare har spelat handboll i 10 år så dök det upp lite gamla minnen från förr, kan känna att jag saknar att spela ibland... I vilket fall som helst så är det aldrig detsamma att spela med klassen som det är att spela i ett riktigt lag, alla kan ju nämligen inte reglerna, men jag klandrar dom inte, det är en tuff sport!
När jag kom hem väntade ett brev till mig vilket visade sig vara från AVA. Brevet innehöll ett schema som vi själva ska planera, har aldrig planerat ett schema förr så jag och Malin bestämde oss för att boka möte med schemaläggaren istället så hon kan hjälpa oss, blir nog bäst :) 13 juni --> 4 september är perioden som vi kommer att jobba i sommar, UNDERBART!
Annars då? Har sysselsatt mig fram tills nu med att justera vår projektrapport, så nu kan det inte finnas några fel längre, enligt mig iaf ;) Kvällen avrundas framför BB, och imorgon är jag ledig :D:D:D

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0