Utv samtal



Hola amigos!

Idag började jag dagen med att ta bilen in till Eskilstuna för att ha det årliga utvecklingssamtalet. Men det här var inte vilket utvecklingssamtal som helst, det var nämligen det sista någonsin för min del! Började samtalet 14.10 och det tog inte mer än 10 minuter då allt såg kanon ut, vilket det alltid gör när det gäller mig (a) Den roligaste nyheten var dock att jag och Malin har fått MVG i vårt projektarbete, som vi har kämpat, som vi har slitit, det är vi så värda! Grattis till oss ^^, Efter besöket på skolan gick jag och Malin och avnjöt en donken, så gott! Sen jag kom hem har jag pluggat, pratat i telefon, gymmat, gått en långpromenad med voffsan och nu sitter jag framför tv:n med skolböckerna vid sidan om. Har nämligen prov i diabetes imorgon, önska mig lycka till ;)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0