Vädret ♥


God morgon världen, vilken underbar dag!


Vilken underbar dag det har varit idag, först idag fick jag mina vårkänslor, på riktigt! Mindre underbart är väl att jag är sjuk, tack linda och ewe för den smällen -.- Åkte in till skolan idag iaf, men gick endast på svenska lektionen för att lyssna på de som hade muntligt nationellt tal. Jag har mitt först efter påsklovet. Tagit nytt pass foto har jag gjort idag också, mitt nuvarande går ut i oktober så tänkte att det är nog lika bra att fixa ett nytt så snabbt som möjligt.
Imorgon ska jag och Malin till AVA för att få lite hjälp vad gäller planering av schema inför i sommar, spännande! Får se hur jag mår imorgon, om jag endast åker in pga AVA eller om jag går på några lektioner också, visar sig.

Kram Louise

- Hoppas att operationen går bra idag mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0