Happy Hour


I förrgår, närmare bestämt i tisdags, vilket för övrigt var min lediga dag så kom mamma med telefonen till mig och sa att min chef var i telefon. Antog direkt att hon skulle fråga om jag kunde rycka in och jobba, men icke sa nicke. Hon berättade att en undersköterska som jobbar både på AVA och en annan avdelning nu har beslutat sig för att endast fortsätta på den andra avdelningen. Därav sa hon att att hon nu är intresserad av att ha mig kvar på AVA över hösten till nästa schemaperiod, fattar ni? Lycklig tjej :D Så jag blir alltså kvar på AVA, de ni ;) 
Imorgon jobbar jag 7 --> 14.00 (flex) då min syster fyller år och det blir fira av!

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0