Lördag

Igår hade jag min lediga dag, riktigt välbehövt! Spenderade dagen med Cissi fram till ca kl.18 sisådär då jag skjutsade in Mona & Urban till Arboga samtidigt som jag droppade av Cissi. Resten av kvällen spenderade jag hemma själv med voffsan, körde några vändor och hämtade till sist hem Mona & Urban vid kl.00. På vägen hem hände en liten halvrolig sak. Vi närmar oss Malmgatan när det sitter något mitt på vägen i andra körfältet. Jag till Urban: Vad fan är det där? Urban: Det är bara en katt! Jag: Nej det är ju för fan en kanin! Jag stannar bilen mitt i vägen, fångar kaninen och letar upp ägarna tillsammans med morsan med några husringningar och Helmer kom till slut hem välbehållen, lyckligt slut med andra ord!
   Idag jobbar jag 14.00 --> 21.30. Hoppas att ni får en fin lördag!

Kram Louise  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0