4 Dec 1992 - 19 år



Hej mina vänner!

Jag är väl medveten om att jag inte har bloggat något sen jag kom hem, men sanningen är den att familjen & vännerna alltid ligger några pinnhål högre vad gäller prioriteringar. Idag fyller jag för övrigt år, yay! Nej ska jag vara helt ärlig så känner jag inte allt för mycket "yay" över att fylla 19, hade gärna varit 18 år ett tag till. Nej men det är väl helt okej att fylla år, men efter att jag har fyllt 21 så kommer det nog inte bli allt för mycket "yay" längre. Har hur som helst haft en underbar dag tillsammans med familjen, så den här dagen ger jag en stor stjärna i kanten! Tusen tack för presenterna jag fick!

"Jag minns när jag var liten, jag minns det som igår.
Man brydde sig varken om kläder eller hår.
Man klaga på maten, man klaga på allt.
Man gjorde bara saker man tyckte var ballt.
Men nu är man äldre och fattar lite mer.
Man tänker lite annat på saker som sker.
Man längtar tillbaka på tiden som var,
när man var liten då tiden var underbar."

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0