Nyår


- San Juan Spanien 2010

Den bakomliggande orsaken till att jag inte har uppdaterat på hela veckan är att jag har blivit sjuk, igen! Har fått feber och Kåvepenin för halsen, har testat alla möjliga typer av penicillin de senaste månaderna och tycker att Kåvepenin verkar sämst, men huvudsaken är att jag alltid blir frisk, nån gång! Har hur som helst äntligen fått en remiss till ÖNH, så nu är det bara att vänta och se!
   2011, ja vad finns det att säga? Jag tycker att det har varit ett bra år, ett år med mycket tankar och känslor inför vad som komma skall. Studenten och Spanienresorna står för de finaste minnena. Sen måste jag säga att jag är otroligt tacksam för att jag fick börja arbeta på AVA, det har gett mig många viktiga erfarenheter. Ser fram emot helgerna som kommer att spenderas där när skolan börjar! 2012 vet jag kommer stå för mycket nytt i mitt liv, jag ska börja på universitetet, i en för mig stor och ny stad, men ni som känner mig vet att jag älskar nya utmaningar ;)
Gott nytt år till er alla!

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0