Onsdag

värme


Efter att ha bott i Spanien ett bra tag och bara levt livet så kan ni tänka er hur jobbigt det var för mig att ta mig upp till jobbet imorse? Tillbaka till vardagen så att säga! Som tur är så trivs jag så bra på AVA, så med andra ord, har haft en bra dag :) Är även klar för sommaren så det är skönt. Sen kommer jag naturligtvis att jobba så mycket jag kan på helgerna när jag kommer hem från Örebro. På tal om det, jag är antagen och klar för sjuksköterskeprogrammet på Örebro Universitet den 16 januari och jag har boende kirrat och allt, de ni, så nu drar det snart igång igen, tre år till ;)
   Inatt drar jag, syster och Frick iväg till Ullared för lite julshopping, me like! Så med andra ord, hörs imorgon eller på fredag, några shoppingpåsar rikare!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0