Tisdag

:)


Har precis kommit tillbaka från gymmet. Sprang runt som en galning i hela huset och letade efter mina träningsshorts här innan som jag till slut hittade i syrrans garderob! Så nu har jag gjort av med alla aggressioner, skönt det! Förra veckan var otroligt händelserik så hoppas på en lite lugnare vecka den här veckan. Fast å andra sidan så kom jag hem från Spanien förra veckan där jag har varit i x antal veckor så klart att det blir fullt upp. På tal om Spanien, vilken resa! Vet inte vart jag ska börja, finns så mycket att berätta men samtidigt så är det saker som man inte förstår om man inte har fått vara med och uppleva det. Det skönaste och samtidigt det mest lärorika med hela resan måste ha varit att få dela lägenhet med Cissi. Att första gången på egen hand få ansvara för allt vad det innebär med att ha en egen lägenhet, riktigt kul! Samtidigt så var det är bra prövning för oss båda om vi nu slutar upp i samma lägenhet när vi börjar plugga i januari, vilket vi naturligtvis hoppas på :) Helt klart en klockren Spanienresa med nya minnen, minnen för livet!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0