AVA


Jag lever, JAG LOVAR! Jag har nämligen inte haft tid att uppdatera p.g.a. pratiken som drog igång på Mälarsjukhuset i måndags. Avdelning AVA är jag tilldelad tillsammans med Malin, AVA står för Akutvårdsavdelningen för er som är nyfikna. Första dagen var jag och Malin dönervösa, och till råga på allt så var vi med och körde hårt från början, 13.00-->21.30. Detta resulterade i att jag somnade ganska direkt när jag kom hem, likaså igår när jag inte var hemma förrän 22.30. Idag däremot började jag kl.07 och klev av 15.30, så idag får ni er första uppdatering, läs och njut! Jag trivs jättebra på avdelningen då jag träffar nya människor varje dag, känns inte som att jag bara har varit där i tre dagar kan jag säga, men det är väl ganska positivt ändå? :) 5 veckor ska jag och Malin spendera på AVA, och jag lovar, dem veckorna kommer snart att vara förbi! Imorgon kör vi våran sista dag för den här veckan 13.30-->21.30 så ska sova hos Jim ikväll och försöka slinka ifrån lite tidigare imorgon så jag hinner med sista tåget hem, 21.45 (y) Sen är det HEEEEEEELG <3

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0