Dag 22 – Det här upprör mig

* Tjat, tjat och återigen tjat...
* Vintern
* När både människor och företag (t.ex. SJ) inte håller tiderna!
* Att glömma saker, vilket jag har MVG i -.-
* När bilar inte stannar vid övergångsställena
* Ytliga människor som absolut inte har empati/sympati för medmänniskor
* Lärare som favoriserar sina elever
* Mobiler som hakar upp sig
* Falskhet
* Känslan att bli tagen för given
* Människor som inte kan stå för vad de säger
* Människor som far illa
* Att förlora 
* Killar som inte byter kalsonger dagligen!

Där har ni ett axplock av saker som upprör mig, och tro mig, det är inte allt. Den sistnämda skrev jag dit mest på skoj men det är så sant som det är skrivet!

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0