SPORTLOV





Efter en lång och händelserik dag så är jag äntligen hemma, och jag har LOV! Dagen har varit både bra och dålig, bra på så sätt att allt har flytit på och jag har tagit ytterligare två blodprov, helt själv! Mindre bra eftersom att en dam som jag har haft hand om från och till den här veckan dog idag, och jag fick delta i "efterarbetet" så att säga, kändes lite weird sådär eftersom jag aldrig någonsin varken sett eller tagit i en död person tidigare. Efter praktiken åkte jag till Tuna Park och uträttade lite ärenden. Nu ska jag upp och hyra film till kvällen med syster och Cissi, ciao! ;)

Kram Louise

Kommentarer
Postat av: malin

ajajaj, jag vet hur det känns, men det är bra att få det gjort! Var det någon som jag vet vem det är?

2011-02-18 @ 22:37:42
URL: http://maliinlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0