Stressa stressa stressa


Hej mina vänner! Som ni säkert redan vet så är jag mitt inne i min sista praktikperiod, därav de dåliga uppdateringarna. Igår jobbade jag från 13.30-21.30 så somnade i princip på direkten när jag kom hem. Den här veckan har gått jättebra hittills och jag stormtrivs så kan inte bli bättre! Igår tog jag mitt första riktiga blodprov på en livs levande människa, inte en docka, och det gick skitbra :D Idag kör jag samma pass som jag hade igår, min och Malins sjukvårdslärare kommer på besök idag också, spännande ;) Och det underlättar verkligen att jag får ha och har fått ha fars bil hela veckan, tack :D Nej nu ska jag fixa det sista innan jag åker in, ta hand om er!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0