Torsdag


Igår hade vi som sagt våra projektredovisningar, vad mitt och Malins projekt heter ser ni på bilden ovan. Det vi har gjort är att vi har skaffat oss en instruktörsutbildning i HLR (hjärt- och lungräddning) genom Röda Korset. Vidare så har vi åkt ut till två högstadieskolor i Eskilstuna och utbildad sammanlagt 7 klasser i HLR då vi anser att det är en viktig kunskap som varje enskild individ borde besitta. Själva redovisningen gick kanonbra men toppen på tårtan var kommentaren vi fick av lärarn efter. Jag citerar: "Ni har gjort ett kanon arbete som är så bra att det ligger på högskolenivå" De ni!
   Idag hade jag bara en lektion, idott där vi körde ett fyspass tillsammans med Mats då Andreas inte var där av någon konstig anledning :p Det gick kanon och efter det åkte jag med Cissi hem då hon gick på stan under min lektion, så skönt att slippa vänta på bussen 1 timme. När jag kom hem åkte jag till gymmet med far och nu sitter jag här och har precis skrivit klart mitt arbete i sjukvård.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0