Dag 1 - Om mig

:)


Ja, vem är jag nu då?

För dig som lyckats med konstycket att missa det kan jag återigen berätta att jag heter Louise. Jag är 18 år, född i Köping men bosatt och uppväxt i Kungsör. Många skulle beskriva mig som en glad, omtänksam, pålitlig, smått störd och galen tjej som vet vad hon vill. Jag kan själv tillägga att jag har ett hett temperament också, och känner du mig så är det inget du skulle ha missat, det kan jag lova! Jag är en tjej som alltid ser till att personer runt omkring mig mår bra, det är då jag är nöjd. Jag tycker om människor i allmänhet, det är därför jag vill jobba med människor i framtiden, som polis eller som sjuksköterska, jag står i valet och kvalet där kan man säga. För tillfället jobbar jag som timvikarie i hemvården vid sidan av skolan, och stormtrivs med det. I sommar har jag läst färdigt mina tre år på Omvårdnadsprogrammet i Eskilstuna och det nya livet kommer ta sin start, känns lite smått nervöst sådär. När jag inte, halvt död av uttråkning sitter och klottrar på skolbänken så brukar jag gymma, plugga eller spendera min tid med mina nära och kära. Utöver mina fritidssysselsättningar så har jag även två andra stora intressen, och det är speedway och bilar. Sen älskar jag även att resa, och då framförallt till Spanien. 

Hoppas att ni nu har fått en närmare inblick i vem jag är, sen är det ju som så att det är omöjligt att sitta och bokstavligt skriva vem man är som personen. Jag brukar säga som så att lär känna personen i verkligheten och bilda dig sen en egen uppfattning!

Kram Louise  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0