Dag 11 - Mina syskon


                                                        - Linda till vänster och Ewe till höger!

Linda:

Linda är mitt enda riktiga syskon, alltså så har vi samma mamma och pappa. Vi är inte sådär jättelika till utseendet och har inte alls samma personlighet, om vi bortser från att vi båda är envisa och har ett hett temperament. Ja vad kan man mer berätta? Hon är född den 19 augusti 1994, alltså så är hon två år yngre än mig. Hon är förlovad med min gamla klasskompis Johan och hon går på Handelsprogrammet i Arboga. Hon är en person som tar var dag som den kommer och har väl inga direkta planer för framtiden, så återstår att se vart framtiden för henne.

Sen kommer vi till Ewelina som jag också klassar som min syster, fast hon egentligen inte är det, dock kan man luras av att vi har samma efternamn, alltså Pettersson. Ewelina är min mammas man Urbans dotter. Hon är född den 29 december 1993 och är bosatt i Eskilstuna med sin mamma. Ja vad kan man säga om Ewe? Hon är en glad och sprallig tjej som är ganska lik Linda på det sättet att hon tar var dag som den kommer. Ska jag nämna nån nackdel så är det väl att hon är dålig på att hålla kontakter och byter gärna ut sina kompisar titt som tätt. 

Ewe har också två äldra bröder, Emil (24) och Erik (21). Dock så klassar jag inte de som mina syskon då de inte har bott hemma på år och dar.  

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0