Dag 13 - Mitt hem

(y)


Som ni vid det här laget vet, eller borde veta är att mina föräldrar är skilda, alltså så bor jag på två ställen. När jag är hos mamma så bor jag i en röd enplansvilla i centrala Kungsör tillsammans med henne, Urban, syster och lilla Diza. Vi har bott här i ca 4,5 år nu skulle jag gissa på och jag trivs jättebra, nära till allt som sagt. Kommer visa biler på huset och mitt rum i det här inlägget så får ni invänta bilderna från mitt andra hem (far). Mitt andra hem som sagt, det är en vit tvåvåningsvilla med "blå" knutar som jag för övrigt växte upp i. Jag har haft samma rum i huset så länge jag kan minnas. Huset är stort, likaså trädgården där vi har en pool, sen har vi även tre altaner samt en balkong. Trivs jättebra även i det här huset, den enda nackdelen är väl att det är lite långt till själva "centrum" eller byn som vi säger här i Kungsör. Ja det var väl allt.

Kram Louise

sängen

tv:n

fönstret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0