Dag 17 - Ett favoritminne

:)




:)



:)



:)



:)



Jag har så otroligt många fina och underbara minnen i mitt liv så det är svårt att bara välja ut ett. Men jag skulle kunna sammanfatta det som så att hela 2010 är ett favoritminne i sig. Det största minnet från 2010 är min och Cissis resa till Spanien som vi gjorde för 3:e gången. Vi var där 2008 och 2009 också men inget av dom åren kan ens mäta sig med vad 2010 var. Vi träffade så otroligt härliga människor, vi upplevde fotbollsstämningen som vi aldrig upplevt den tidigare, vi målade spanien flaggor på kroppen och såg varenda match ute på krogen, vi åkte vilse uppe i bergen i den stekheta solen, jag prövar på att äta bläckfisk, mussla och snigel, jag träffar Pelle för första gången (den drygaste men samtidigt klockrenaste snubben ever), jag träffar Nike för första gången som jag steker med på stranden varje dag, vi ser Eclipse två gånger på bio i den mest gigantiska biosalongen jag någonsin skådat, vi dansar pole på krogen så träningsvärken dagen efter plågar oss, vi träffar engelsmännen och holländarna och sist men inte minsk, VI HAR SJUKT JÄVLA KUL! Jag älskar Spanien och kulturen där nere, det är så långt ifrån Sverige man kan komma!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0