Dag 3 - Mina föräldrar (försenad)


Mina föräldrar heter Mona Pettersson och Raine Hynninen. De skilde sig för många år sedan när jag och Linda fortfarande var små. Mamma flyttade från far och jag och syster började leva det s.k. "varannan vecka livet". Idag har mamma en ny snubbe som hon för övrigt är gift med, Urban, som hon träffade för ett x antal år sedan, tror jag var ca 11-12 år när de träffades. Pappa är fortfarande singel, men hans dag kommer väl den med ;) Båda mina föräldrar bor i Kungsör, så jag bor hos båda till och från. Ja vad kan jag dela med mig mer av? Jag älskar mina föräldrar och är så tacksam för att de alltid finns där och ställer upp i vått och torrt ♥

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0