Dag 7 - Mina bästa vänner

Jag har fyra vänner som jag värderar som mina bästa vänner. De finns alltid där, ställer upp i alla lägen och jag kan dela allt som fyller min vardag med dem.

Cissi: Du är den personen som jag skulle vilja säga är mest lik mig. Du förstår mig som ingen annan, du kan läsa mig och vi kan skratta ikapp tills tårarna rinner. Jag har så många underbara, fina och roliga minnen tillsammans med dig. När vi är klara med våra liv, och sitter där i varsin rullstol på hemmet, det är då vi skulle kunna skriva en bok om alla våra äventyr. Jag älskar dig ♥

Malin: Vi har känt varandra i snart 3 år, 3 år som jag värdesätter till 1000. Trots att vi inte kände varandra så bra i början så fick du mig att öppna mig så lätt, och nu kan jag dela allt med dig. Jag har så sjukt många galna minnen med dig, och jag hoppas att det föblir fler. Jag älskar dig ♥ 

Jim: Du är den som jag värderar som min bror och bästa vän. Vi är sjukt lika på många plan och det är det jag tycker är så galet kul. Jag kommer alltid att finnas för dig. Jag älskar dig ♥

Lola: Du är en unik och speciell vän och jag delar många fina minnen tillsammans med dig. Jag kommer alltid att värdera dig som min bästa vän, trots att vi är långt ifrån lika tajta som vi en gång var. Jag hoppas att vi kommer få mer fina minnen tillsammans. Jag älskar dig ♥

Ni är min guldgruva, och precis som min familj och min pojkvän så är ni de som jag uppskattar och värdesätter mest här i livet ♥


:) 

<3



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0