Dag 8 - Ett pinsamt ögonblick


Jag har varit med om många pinsamma ögonblick men kommer inte på något specifikt såhär på rak arm. Eller jo, vänta nu... När jag var på Korfu i Grekland 2007 så hände en pinsam grej. Jag och syster står i poolen och kastar boll med varandra (en tennisboll), och helt plötsligt råkar jag ta i lite för hårt så bollen flyger över hela poolen, studsar på andra sidan poolkanten och landar i pannan på en kärring som ligger och solar, och från hennes panna studsar den ner i bubbelpoolen. Samtidigt som jag nästan började småskratta kände jag hur pulsen steg lite smått. Kärringen for upp som en skott och skrek: Aj jävlar! Typiskt att hon råkade vara svensk mitt upp i allt. Jag gick naturligtvis fram och bad om ursäkt och efter en stund var dramat över. Helt klart ett minne för livet, trots allt!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0