Måndag


                                                                                   - Torson (y)

Ny dag, ny vecka. Började morgonen med Svenska B där vi fortsatte att skriva på vår uppsats inför nationella, sista tillfället att skriva klart är imorgon, skönt det! Efter lektionen fick jag reda på att vi tydligen hade halv studiedag, alltså så slutade jag efter svenskan, weird? Hur som helst så satt jag kvar i skolan och snacka lite skit med Malin innan bussen hem gick. Kom hem kl.13 ungefär och sen dess har jag sysselsatt mig med plugg, och tro det eller ej men jag pluggar lite fortfarande, duktigt va ;)
För övrigt så vet jag att jag skulle ha lagt upp dag 16 - det här åt jag idag men har inte haft tillfälle för det så tänkte ta och berätta det nu. Jo idag åt jag saltpotatis i ugn med kött och bea sås, nice mat för att vara måndag va? I know ;) Nu ska jag fortsätta att plugga in kroppens organ på svenska och latin samt dess funktioner då jag ska kunna redovisa det med hjälp av torson på Onsdag, wish me good luck! Kvällen avrundas med top model.

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0