Måndag

:)


                                                                                    - Miss it <3

Igår jobbade jag kväll så det blev inte mycket till uppdatering, man är rätt så slut när man kommer hem, knappt så man har orken till att lägga sig i sängen ;) Hur som helst, ny vecka, nya tag. Det var riktigt tungt att ta sig upp imorse men det gick. Dagen har gått åt till att planera årskurs 9 dagen som vi har på torsdag, kan bli spännande! Slutade strax innan två och hade förberett mig på att stå ute och vänta på bussen, men icke sa nicke, för idag gick tåget hem, knappt så jag trodde mina ögon! Nu hoppas jag på att trenden håller i sig och att tågen går här framöver. Nu avrundar jag kvällen framför tv:n.

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0