Skolan

:/


Efter att ha avnjutit den sista dagen på lovet igår sitter jag nu i skolan. Började dagen med att komma en halvtimme försent p.g.a. tågen fortfarande är inställda, jag förstår inte? Sätt in en dubbeldäckare på sträckan så är problemet löst, hur svårt ska det va? Hur som helst hade jag matte på första lektionen. Fick tillbaka provet som jag gjorde innan vi gick ut på lov, ett halvt fel fick jag, vad hände? När gick jag och blev bra på matte egentligen? Fick iaf en ganska bra start på dagen :) På svenskan skulle vi påbörja uppsatsen av ett gammalt nationellt prov men det blev framflyttat till nästa vecka så nu börjar jag inte förrän 13.30 igen. Och då är det prov kroppens alla organ på latin, wish me good luck ;)

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0