Tisdag

Idag började jag dagen med att gå på möte, konstigt det lät? Iaf så träffade jag Barbro idag, fick fylla i en anställningsblankett och sätta autograf på lite andra papper, så nu är det avklarat, skönt! Annars då? Jo tog tag i lite plugg idag nu när skolan närmar sig, sen var jag in till Subway i Arboga med Ewe och Linda en sväng. Och gissa vad jag hittade där?:o Min vante som jag tappade bort när jag, syster och grabbarna grus åkte ner till Gbg, remember? Det var typ evigheter sen! Tydligen så måste jag ha tappat den där när vi beställde käk, skumt... Imorgon ska jag hämta Cissi i Arboga sen ska vi spendera dagen hemma hos far min, ser jag fram emot!

Måste lägga till ett tack idag, tack älsk för 18 underbara månader ♥ Tack för att du alltid finns där, ställer upp i alla lägen, men framförallt, tack för att du står ut med mig ;)

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0