Tisdag


                                                             - Jag och Malin i 1:an, haha!

Den här dagen tog sin start framför datorn med ett nationellt prov i svenska B i handen. Det var uppsatsskrivning som stod på menyn och jag valde att skriva uppgift nummer 8, att skriva en krönika om filmens påverkan. Kom en liten bit på vägen innan våra stenåldersmaskiner till datorer rent utav kollapsa. Dagen avslutades sen med att planera det sista inför åk 9 dagen på torsdag. Jag och Emma från 1B ska informera om blodtryck, varför man tar det och hur man gör det. Imorgon har 3A+1A sin åk 9 dag vilket resulterar i att min klass + 1B är lediga. Så nu ska jag avrunda kvällen och njuta av min långa sovmorgon imorgon, sleep well ;)

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0