Torsdag

Igår hade jag bara en lektion, omvårdnad, men hann i princip bara komma dit och vända då jag redan var klar med det vi skulle göra. Åkte direkt till Frick efter skolan eftersom han skulle byta bromsskivor osv på bilen, och det tog tid vill jag lova. Vet ni när jag var hemma? 12 på natten! Och eftersom jag inte hade med mig alla plugggrejer inför muntliga på torson så blev det knappt nå plugg igår. Det resulterade i att jag var sjukt nervös idag, men trots att jag inte pluggade igår så kom jag ihåg precis allt, vad alla organen heter på latin och dess funktioner. MVG fick jag och det känns så jävla viktigt! Nu har jag bara nästa vecka kvar i skolan, sen är det praktik i 5 veckor som gäller, Akutvårdsavdelningen Mälarsjukhuset (y)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0