Lördag



Jag lever!

Jag lever, jag har bara varit sämst på att uppdatera, my bad :/ Ska försöka sammanfatta veckan så gott det går. I Tisdags var jag på återbesök hos läkaren, kände mig mycket bättre men inte helt 100 och provet bekräftade att jag fortfarande hade högt CRP, (CRP är ett protein i blodet som mäts när läkaren misstänker att man har en infektion eller inflammation). Fick en tillsägelse om att äta klart penicillinkuren jag påbörjat och ta det så lugnt som möjligt, med andra ord så blev jag sjukskriven veckan ut. Det togs även ett blodprov för analys då läkaren ville säkerhetsställa att min blodstatus var normal, fick hem brevet från läkaren igår som bekräftade att min blodstatus var helt normal, skönt o höra med andra ord!
   Onsdag och Torsdag var jag bara hemma och tog det allmänt lugnt, städade och donade. Spenderade kvällarna med älsk när han kommit hem från jobbet, åt god mat nere hos far osv osv.
   Igår spenderade jag dagen med Cissi, åt på Akropolis framåt kvällen med henne och Malin, underbart gott! Kvällen bjöd även på fint väder, ett stort + i kanten. Besökte Oliver på jobbet när vi kommit hem och lirade frågesport med han och Jone, riktigt trevligt! Somnade vid 2. 
   Idag kl.10 stod jag, Cissi och pappa uppradade framför Örebro Universitet tillsammans med massa andra studenter, det var dags för den traditionella "Kolla In" dagen för alla som blivit antagna till universitetet. Jag har alltså blivit antagen till Sjuksköterskeprogrammet, visst är jag grym? ;) Dock så har jag fattat beslutet att inte börja nu i höst utan istället börja i vår med start den 16 januari. Universitetet hur som helst verkar vara skitbra, dock så är det väldigt väldigt stort, hela 13.000 elver går där, ja ni hör ju själva? Sen är det det där med att fixa bostad, inte det lättaste men jag brukar säga, allt löser sig, på ett eller annat sett. Nu ska jag spendera den resterande kvällen framför Sensing Murder, hoppas ni orkade läsa allt :*

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0