Sjuk - Igen

I Onsdags flexade jag hem tidigare från jobbet p.g.a. huvudvärk, tog tempen på jobbet också och den visade på feber, såklart! Sjukanmälde mig, besökte doktorn på torsdag morgon då jag hade både feber och halsont. Halsfluss prov och Körtelfeber prov togs samt även en sänka. Proverna var negativa men sänkan skyhög så fick nått penicillin mot det. Återbesök på tisdag kl.11 för nya prover för att säkerhetsställa att penicillinet hjälpt och inget annat har brutit ut. Så anledningen till att jag inte har uppdaterat är att jag har legat däckat i sängen fram tills idag då jag har kunnat sitta upp en liten stund iaf. Återstår att se när jag kan vara tillbaka på jobbet igen.

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0