Working Class Hero

(y)


Ja som ni kan se på inläggets rubrik så har jag äntligen fått komma tillbaka till jobbet igen. Började i måndags med ett 07 --> 15.30 pass. Blev förvånad av hur många som faktiskt frågade vart jag hade hållit hus. Fast å andra sidan så är det svårt att undgå om en person som arbetar 100% plötsligt försvinner.
Idag har jag jobbat samma tur som igår, har haft en kanonbra dag trots att det har varit så mycket att göra, och då pratar vi tungt arbete. Det som har värmt extra gott om hjärtat är alla kramar som jag har fått från patienterna idag, tror aldrig att jag har fått så många kramar på en och samma dag, någonsin! Kul att dom verkligen uppskattar min hjälp, finns nämligen många bittra patienter också. Imorgon jobbar jag 15.00 --> 21.30 så tänkte avrunda kvällen snart så jag får en rejäl sovmorgon, det behövs!

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0