Att ta studenten - en slutpunkt och en ny början



Imorgon tar jag studenten, 13 år av hårt slit, allvar, glädje, skratt, tårar, besvikelse och utveckling är nu över. 13 år har jag varit fast i skolan och imorgon är det över, knappt så jag förstår det själv när jag skriver det här. Jag ska själv bygga mig det liv som ska bli mitt och många svårigheter och nya erfarenheter ligger utan tvekan framför mig att övervinna. Den kommande tiden som ligger framför mig är inte till för att ta snabba och svåra beslut, den är till för att jag ska göra misstag. Ändra dina planer och ändra dom igen, för ingenting är permanent. Follow your dreams, if you don´t try you will fail!

Kram Louise


























<3


<3















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0