Glad midsommar!


Glad midsommar!

Igår var jag ledig från jobbet och är även idag, så underbart skönt! Dock jobbar jag imorgon och på söndag, men vad gör det? Får skapligt mycket mer i timmen nu när det är storhelg så jag klagar inte. Efter jobbet i onsdags och igår så umgicks jag med Cissi. Körde hem henne till Arboga igen nu i förmiddags. Vad har vi gjort då? Jo vi har kört runt på linda, tjockat och kollat film, sen har vi inte gjort så mycket mer, har varit störtskönt att bara få vara. Idag ska jag spendera kvällen med god mat och film tillsammans med älsk, börjar kl.07 imorgon så ingen idé att köra hårt idag så att säga, dessutom käkar jag penicillin. Ha en trevlig midsommar!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0