Läkarbesök och jobb


                                                                        - Malin

Hej mina vänner!


Har varit dålig på att uppdatera, jag vet, men det har sina orsaker. Har haft fullt upp både på hemmafronten och på jobbet, dessutom så är jag fortfarande inte frisk! Har under de senaste dagarna hostat som en tok och haft sjukt ont på höger sida vid revbenen. Hade ett inbokat läkarbesök idag 9.15 sedan tidigare för lite astma snack med hade tur och fick hjälp att utreda varför jag fortfarande inte är fit for fight. Det visade sig att jag hade ett sprucket revben p.g.a hostan och en hög sänka vilket visade på att jag hade en infektion i kroppen. Så nu står jag på Kåvepenin för infektionen och Cocillana för hostan, resten ska läka utan hjälpmedel. Då besöket var inbokat för astman så pratade vi lite om den också, samtalet slutade med att jag nu fått Flutide Diskus innehållande Kortison som ska tas varje morgon och kväll livet ut, KUL! Kan knappt hålla reda på en Diskus och nu ska jag hålla reda på en till, kan bara acceptera läget helt enkelt.
13.30 börjar jag jobbet så ska åka in nu om 20 min, hoppas att ni får en bra dag!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0