Onsdag

<3


                                                                 - Körskollärare next? ;)

Första riktiga dagen på jobbet avklarat, känns bra! Började 7 imorse och avslutade dagen halv fem med att ha brandövning, helt okej! Hämtade upp Linda och Ewe efter jobbet, åkte till donken, vidare till El Giganten där vi mötte upp Urban och där jag även införskaffade en ny dator. Kände att det var dags då min gamla är totalt slutkörd, fläkten fungerar inte sen en lång tid tillbaka och nu har även fläktplattan under pajjat. Efter att ha varit hemma ca 15 min kom Cissi och nu under kvällen har vi varit ute och "övningskört" med nya bilen. Jag dör, kommer aldrig lära mig den bilen! Nåja, har en del att lära innan jag kan ta den bilen in till jobbet :o

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0