STUDENTEN


Att ta studenten var det häftigaste och roligaste som jag någonsin har upplevt, vilken mäktig känsla! Vill bara göra om det, om och om igen. Flaket var det som satte djupast spår hos mig, vilken upplevelse, vilken känsla, grymt var det! Att få springa ut från skolan och lämna den bakom sig, det går inte att beskriva känslorna som rusade genom kroppen när man kom ut på balkongen. Aldrig mer Rinman, aldrig mer OP3B. Var både lycklig och ledsen på samma gång. Familjen tog emot mig i parken med plakat, blommor och champagne i högsta hugg. Studenskivan var så lyckad, tusen tack för alla presenter. Festen på Lokomotivet gav ett bra slut på den bästa dagen i mitt liv. Finns bara ett ord som kan beskriva studenten, OFÖRGLÖMLIGT!

Kram Louise












































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0