UNDERSKÖTERSKA


Idag började jag det s.k. "nya livet" med att åka till jobbet. Var faktiskt ganska nervös även om dagen bara skulle ägnas åt att ta in information från olika håll. Börjar inte det riktiga arbetet som undersköterska förrän på onsdag så mjukstartar nu med två utbildningsdagar. Imorgon ska vi få utbildning i Durewall (Arbetsteknik) på förmiddagen och i HLR på eftermiddagen. Även om jag i princip är "proffs" i HLR efter projektarbetet så skiljer sig den här utbildningen från den som jag har i bagaget då den är sjukhusbaserad. Ser fram emot den kommande veckan, JAG ÄR FÄRDIGUTBILDAD UNDERSKÖTERSKA!

Kram Louise

P.S Lovar ett inlägg om studenten imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0