Hektisk dag

(y)


Idag har det varit en hektisk dag. Dagen började med att tåget var inställt, vilket var mindre bra då jag inte ville komma försent till åk 8 dagen som jag och Malin skulle hålla i. Som tur var kom ersättningsbussen i tid vilket resulterade i att även jag kom i tid. Under dagen hade vi totalt 6 grupper med årskurs 8 elever där vi informerade om vårt program. Vissa grupper vara trevliga och bra, medan andra var mindre trevliga och rent utsagt respektlösa. Åk 8:orna sög verkligen musten ur en! Kl.15 kom far och hämtade mig och vi åkte och handlade inför de kommande dagarna som jag och Linda ska vara hos honom. Väl hemma så åkte jag till mor och packade och städade och vid halv 8 stack jag ner till gymmet. Och nu sitter jag här, redo att se BB!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0