LYCKLIG TJEJ


Jag vet att jag inte är någon världsmästare på att uppdatera men det är svårt att hinna med när man jobbar. Men vet ni vad? Nu är praktiken över och jag LOVAR att komma tillbaka till bloggandet, på riktigt! Min tid på AVA har varit både rolig och lärorik, den har till och med resulterat i en anställning för mig i sommar, fattar ni? Jag slipper stå där den 11 juni utan några bekymmer på vad jag ska göra de närmsta månaderna. UNDERBART, med andra ord! Jag fick höra några väl valda ord av Gunilla nu när jag slutade som verkligen värmde om hjärtat, kommer sakna AVA. Men don´t worry, jag och Malin kommer tillbaka (y)
   Ikväll blir det mys med Cissilissivän och kanske någon fyllekörning hit och dit.

Kram Louise


Kommentarer
Postat av: Vegardvanja

Enjoy your website very much. Good job!

2011-10-18 @ 11:13:50
URL: http://vegardvanja.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0