Måndag


Hej mina vänner!

Helgen som var har varit jättebra, så skönt att få sova ut lite, blir man åtminstone lite återställd efter alla dagar på sjukhuset. Idag jobbar jag ett pass från 13.30 --> 21.30. Dock så blev det inte en allt för lång sovmorgon då jag hade besökstid hos tandläkeren 9.50 imorse. Jag är inget stort fan av tandläkaren sådär men allt såg bra ut så jag ska inte klaga, inga hål och inga frätskador (y) Var det rätt låt som vann Mello då tycker ni? Jag gillade Nicke Borg skarpt men höll på Danny eller Saade p.g.a. jag tror att de skulle kunna gå långt. Nej nu har jag lite att fixa innan jag sätter kurs mot Eskilstuna. Ha en underbar dag!

Kram Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

nicke borg eller whatever, lägg ägg sär !

2011-03-14 @ 19:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0