Onsdag


Halloj! Missat att Britney släppt ett nytt album? Bjuder på en av låtarna ovan, det sägs att Eric Saade har snott lite av melodin till Popular från denna, kan det stämma?


Idag har solen tittat fram under hela dagen och det gillas skarpt! Åkte bil till skolan idag också p.g.a. jag annars skulle ha fått vänta ett x antal timmar innan första lektionen samt på tåget hem. Dagen har bestått av sjukvård och omvårdnad. På sjukvården fortsatte vi med diabetes, jag, Malin och Ida blev klara med de två inlämningsuppgifterna så det kändes bra. På omvårdnaden redovisade jag och Malin "kateterisering av man och kvinna" och det gick galant! Efter skolan gjorde jag lite ärenden på Tuna Park och nu är jag hemma sen ett tag tillbaka, redo att försöka färdigställa projektrapporten!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0