Onsdag


                                                            - Mitt champagneglas, buhu :(

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men tror ni kan lista ut den bakomliggande orsaken till detta? Precis, praktiken ;) Jag har jobbat kväll 13.30-->21.30 både igår och i måndags. Och eftersom jag ska jobba hela helgen den här veckan så är jag ledig idag och imorgon. Och som ni säkert redan vet så trivs jag som fisken i vattnet på AVA, och allt flyter på bra tycker jag, skulle definitivt kunna tänka mig att jobba där i framtiden :) Ja annars då? Hämtade ut studentmössan igår (a) Sjukt fin var den, dock lite stor men när jag la i inlägget som följde med så satt den perfekt :D Tyvärr så kommer jag inte ge er något sneak peak på den, inte än iaf. Det som var lite mindre roligt var att mitt champagneglas med mitt namn ingraverat på var i "tusen bitar" i förpackningen, men som tur är så kommer de att skicka ett nytt :) Idag har jag som sagt varit ledig, älsk är här och vi har varit och handlat tillsammans med far samt fikat, myspys (a) Kvällen kommer avrundas framför tv:n.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0