Glad Tjej

<3


                                                    - För vi har klarat matten fy fan vad vi är bra!

Den här dagen har varit allmänt riktigt jävla bra, och det beror framförallt på att jag klarade mattenationella, med bra poäng också för den delen! Dessutom så har jag idag fått reda på att mina slutbetyg i Svenska B, Etik och Social Omsorg har hamnat på ett MVG, *stolt tjej* Det går bra nu! Ikväll ska jag färdigställa den absolut sista uppgiften på gymnasiet någonsin, hör ni hur det låter? UNDERBART! Och vad passar då inte bättre än att fira järnet på studentkryssningen imorgon? Skolan är snart över och studenten närmar sig med stormsteg :D

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0