HOLY SHIT


Hjälp vad jag har blivit dålig på att uppdatera, måste ha fått bloggtorka eller nått (a) Nej men sanning är den att jag inte har haft så mycket energi till att uppdatera de senaste dagarna samt att skolarbetet har krävt mycket av min tid. Igår drog hur som helst en ny skolvecka igång med matteprov och allt. Men faktum är att jag blev klar med provet först av alla och magkänslan sa mig att det skulle gå bra. Imorse visade det sig att magkänslan stämde, fick nämligen alla rätt på provet, lycklig tjej :D Fast å andra sidan tycker jag inte att det var så svårt. Kul var det iaf! Idag har vi inte gjort något märkvärdig, eller jo vänta... Vi har köpt biljetter till studentfesten på Lokomotivet den 11 juni, förstår inte att det snart är över :o Men taggar rätt skapligt! Studenten ska och kommer förbli ett minne för livet.
  Just nu sitter jag och inväntar att Urban ska komma hem som tydligen har fastnat i trafikrushen i Sthlm. Jag ska nämligen skjutsa hem Ewe till Eskilstuna och hämta ut biljetterna till Pirates 4 som vi har bokat. Blir en sväng på stan och ett besök på subway i samma vända :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0