Måndag


                                         - Ska snart avnjuta en Magnum Double, underbart!

Äntligen funkar bloggen som den ska igen! Under gårdagen när jag precis hade uppdaterat så försvann alla mina inlägg spårlöst. Fick lite småpanik där men idag visade det sig att blogg.se haft driftproblem, tur det!
   Vidare till idag, har varit en varm och härlig dag men samtidigt en lång sådan. Inledde morgonen med en svenska lektion, lyssnade på ett muntligt tal och pratade betyg, ligger på MVG så känns jättebra. Dock så har jag en grej kvar att göra och det är skriftliga nationella som jag ska göra imorgon, wish me good luck! Fortsatte dagen med att besöka Fors kyrka där vi fick en liten inblick i vad som händer och sker efter döden. Är nu säker på hur jag vill ha det när jag dör, inte för att jag planerar att dö än på ett x antal år men ändå. Jag vill bli kremerad och placerad i minneslunden, eller i asklunden som är det nya heter, intressant va?
Kom hem vid halv 3, pluggade, stack ner till gymmet med Stoffe där jag nu precis kom hem ifrån.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0