Torsdag


- Just nu: Eurovison, go Eric Saade!

Hej mina vänner!

Har varit lite stressigt de senaste dagarna, därav den dåliga uppdateringen. Kan erkänna att i tisdags var jag på allt för dåligt humör för att ens lägga en tanke på att uppdatera. Och igår åkte jag till Västerås efter skolan med Ewe för att älsk skulle göra 15.000 mils service på bilen, och det tog sin tid vill jag lova! Kom hem först lagom till BB. Den här dagen har varit minst lika stressig som de andra dagarna. Mina morgonrutiner blev försenade p.g.a en trasig lampa som jag var tvungen att byta med mammas hjälp. Sen var 12 tåget försenat så kom försent till skolan. Och på idrotten körde vi fotboll i gassande solsken och mitt upp i allt kom jag underfund med att jag glömt min astma medicin hemma mitt i morgonstressen, lyckat! Vid halv 5 var jag hemma igen och en timme senare drog jag till Lola för att plugga matte där jag precis kom hem ifrån. 3 välbehövliga timmar av matteplugg, riktigt välbehövt! Nu ska jag avrunda kvällen framför Eurovision och senare BB. 

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0