1 dag kvar!


1 dag kvar innan jag och Cissi lämnar detta land bakom oss för en tid framöver, ska bli så underbart skönt! Sista kvällen i Kungsör spenderar vi hos far med god mat, sen blir det vidare till mor för den sista packningen samt lite filmmys. Och imorgon, 08.30 går bilen mot flygplatsen, spännande! Kommer troligtvis inte att uppdatera speciellt mycket där nere, anledningen är att vi åker inte ner för att gå på internetcafé, men vem vet, nått inlägg kanske dyker upp om ni har tur. Annars hänvisar jag er till Facebook, där kommer jag uppdatera for sure! Och mina nära och kära, ni vet att jag kommer att sakna er, men samtidigt så vet ni varför jag behöver komma iväg och bara få vara.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0