Crazy

Har ni saknat mig? Jag visste väl det!

Anledningen till att jag valde att lägga bloggen åt sidan för en tid var att jag behövde tid för att landa, både i mig själv men även i tillvaron här hemma. Den här Spanienresan är den bästa som jag och Cissi har gjort tillsammans, den har varit sjukt galen men samtidigt så underbart bra! Vi har träffat så fina och goa männisor, människor som vi vet kommer finnas kvar i framtiden. En resa som har berört oss djupt in i hjärtat, helt klart! 
Dygna, Fiskspa, VIP med vakterna, Gratisdrinkar, Sex on the beach, Mojito, Duvor, Chopitos, Tres Amigos, Mr Noodle, Myggbett, Tågresorna, Shisha, Flygplatsen, Laserpennan, Nattvandringen genom Málaga, Gormarn, Vakten, Jojo, Chipstutten, Brorsan, Slipsen, Gröngölingen, Cancermaskinen, Chilla dampen, The Twins, Mamman, Kebabnissen, Sköldpaddorna osv osv  

- Jag vill passa på och tacka Cissi för en underbar resa, vi mot världen! Jag älskar dig!
Den 23:e Oktober drar vi oss iväg igen, men denna gång stannar vi, för ytterligare ett minne för livet!

Kram Louise 
  






















 Tjecka mina myggbett, sånahär hade jag över hela kroppen, har bara en sak att säga: aj som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0