Onsdag


Hellu!


Denna morgonen började mindre bra, kommer till Arboga, ser att tåget är försenat 35 min, jag väntar, tåget blir mer och mer försenat och till slut blir jag tvungen att ta bilen till Örebro för att komma i tid. Den viktiga lektionen spenderades idag i labb, mycket mycket spännade, och roligt för de delen! Jag och Josefine blev färdiga först och fick givetvis gå när vi var klara, en halvtimme tidigare än lektionens tilltänkta sluttid. Hämtade upp upp syster i Arboga, åkte på massa äreden, hämtade upp Cissi som jag har spenderat kvällen med och även kommer att spendera natten med. Imorgon åker jag ner till GBG och far så har en 4 timmar lång tågresa att se fram emot, yay! Får se det från den ljusa sidan, blir en sväng förbi Ullared när vi ska hem igen.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0