Måndag


Måndag idag, ny vecka och start av en ny kurs, spännande! Har inte haft någon energi till att ens logga in på bloggen på senaste, beror nog på att mitt fokus ligger på annat håll just nu. I fredags var jag i skolan och spenderade senare kvällen i Arboga hos Cissi, mycket trevligt! Blev till att tjocka Kina rätt lite och kolla film. Åkte hem i skaplig tid då jag skulle upp på jobb morgonen därpå. Dagen efter spenderade jag 8 timmar på AVA och efter avslutat arbetspass satte jag kurs mot älsk. Åt god mat och spenderade den resterande kvällen i garaget med att mecka på min bil, låter det tråkigt? Faktum är att det var rätt så kul, och nu funkar min baklucka igen, wiho :D Kom hem på söndag eftermiddag, gjorde god mat med syster och åkte senare upp till mor där jag spenderade några timmar. Och ja, det var väl allt om min helg! Och idag har jag som sagt varit i skolan, tränat och pysslat med lite smått och gott. Imorgon går jag från 9.15-12.00 och sen är jag ledig på onsdag :D

Kram Louise



- Fick denna av älsk 14/2, love u ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0